Ekonomika per 31 valandą

vadovelio slider su templeton awarduEkonomikos mokymas 9-10 klasėje yra privalomas. Tokio amžiaus mokiniai supažindinami su ekonomikos pagrindais. Mūsų tikslas – pakelti ekonomikos mokymo ir mokymosi lygį Lietuvos mokyklose, pateikiant mokytojams ir mokiniams patraukliausią mokymosi formą ir turinį.

Vadovelis LT


austėjos citata
KODĖL?

  • Tam, kad mokiniai ekonomiką suvoktų kaip svarbią ir neišvengiamą savo gyvenimo dalį, o ne kaip nieko bendro su tikrove neturintį mokslą.
  • Kad įgytų ne tik tvirtus ekonomikos pagrindus, tačiau taip pat gebėtų savarankiškai ir kritiškai vertinti socialinės tikrovės procesus.
  • Kad aiškiai suvoktų ekonominių sprendimų priežastis ir padarinius.

KUR ĮSIGYTI?
Užsakymai internetu leidėjo kainomis:

Dovana – prisijungimas prie interaktyvios mokytojo knygos www.ekonomikos-vadovelis.lt vieneriems mokslo metams.

Daugiau informacijos apie vadovėlio įsigijimą ir pristatymą – info@perkuknyga.lt / 8 524 00039.


VADOVĖLIS – pirmoji nuosekli ir išsami mokinio pažintis su ekonomika:

  • Patrauklios istorijos atskleidžia pagrindinius ekonomikos principus.
  • Nuoseklus turinys ir ryškios iliustracijos pavers mokymąsi nesudėtingu ir pagauliu.
  • Užduotys ragina kritiškai mąstyti, griauti ekonomikos mitus ir ugdytis profesionalų ekonomikos procesų supratimą bei vertinimą.
  • Iliustracijos, komiksai ir diskusijos paverčia ekonomikos mokymąsi smagiu nuotykiu.

Pavartykite vadovėlio ištrauką:


login banner

INTERAKTYVI MOKYTOJO KNYGA – tikslingos ir prasmingos pamokos įrankis.

  • Patikima – atsakymai, sprendimai, klausimai ir atsakymų gairės diskusijoms.
  • Realu – pateikiamas problemos aktualumas ir kontekstas, pavyzdžiai pritaikyti moksleiviams.
  • Smagu – kritinis mąstymas provokuojamas pasitelkiant iliustracijas, vaizdo medžiagą bei įdomias papildomas užduotis.
  • Nauja – nuolat atnaujinama kintanti informacija.

Spauskite čia ir pavartykite mokytojo knygos ištrauką.


MOKYTOJŲ ATSILIEPIMAI

  • 100 proc. mokytojų, „Ekonomika per 31 valandą“ naudojančių kaip pagrindinę priemonę, rekomenduotų vadovėlį savo kolegai.
  • Didžioji dauguma mokytojų, „Ekonomika per 31 valandą“ naudojančių kaip pagrindinę priemonę sako, kad ekonomikos pamokų kokybė pagerėjo dėl mūsų vadovėlio.
    (Remiantis LLRI atlikta ekonomikos mokytojų apklausa)


Susijusios naujienos

Rikiuoti: