Kovo 31 d. Marijampolės Meilės Lukšienės švietimo centre LLRI Švietimo centro vadovė Marija Vyšniauskaitė vedė seminarą „Kaip išmokyti ekonomikos per 31 valandą?“, kuriame susirinko visi rajono ekonomikos mokytojai.
Anot mokytojų, pagrindinis sunkumas mokant ekonomikos yra moksleivių motyvacijos stoka (nes nėra egzamino) ir išankstinė nuostata (bus sunku, neįdomu, „kam čia reikia”).
„Mokydami stengiamės pirmiausia parodyti, kad su ekonomika mokiniai susiduria kasdien, tik kartais neturėdami ekonominių žinių jos tiesiog neatpažįsta. Per edukacinius žaidimus parodyti, kad ekonomika – tai ne tik skaičiai. Naujos kartos vadovėlis „Ekonomika per 31 valandą“ – puiki inovatyvi metodinė priemonė, kuri ne tik sudomina, bet skatina kitaip žiūrėti į ekonomiką. Čia daug vaizdinių priemonių, realūs pavyzdžiai, įdomūs faktai”, – po mokymų sakė Marijampolės Rygiškių Jono gimnazijos ekonomikos mokytoja Dovilė Aleksaitė.
Paskaitoje mokytojus labiausiai domino informacija apie interaktyvias priemones, kaip jomis naudotis, kad dar šiuolaikiškiau šiandieniniam moksleiviui vesti ekonomikos pamoką. Dalyviams buvo įteikti kvalifikacijos kėlimo pažymėjimai ir specialūs LLRI diplomai.
„Puiku tai, kad mokytojai domisi, kaip ekonomikos mokyti kitaip, kaip įtraukti ir įtikinti moksleivius, kad šis mokslas visai nenuobodus, o atvirkščiai – jo principai pritaikomi kasdien. Vis daugiau mokytojų supranta, kad mokyti sausų dalykų iš vadovėlių yra neefektyvu. Vis daugiau jų ryžtasi analizuoti klasėse tai, kas realiai vyksta ekonomikoje”, – sako Lietuvos laisvosios rinkos instituto Švietimo centro vadovė Marija Vyšniauskaitė.