Kokiomis gerosiomis administravimo praktikomis gali naudotis viešasis sektorius?


Administravimo sukeliama našta viešąjame sektoriuje išlieka opi problema, tačiau kai kurie sektoriai sugeba susitvakryti su biurokratijos keliamas iššūkiais, turi tai padaryti padedančius įrankius ir gali dalintis gerosiomis praktikomis su kitais rinkos dalyviais.

Biurokratija paprastai apibūdinama kaip administracinis valstybės valdymas, kuriame egzistuoja hierarchija, gausios, išsamios ir kartais itin sudėtingos taisyklės bei procedūros. Arba kaip administravimo ir reguliavimo užkraunama našta. Pastaroji nesvetima ne tik valstybės institucijose.

Vis dėl to kai kurie sektoriai su viduje susiformavusiomis arba iš išorės primestomis taisyklėmis ir įvairiomis prievolėmis susitvarko lengviau, yra sukūrę tai padaryti padedančius įrankius ir savo sėkmės istorijomis gali dalintis.

Apie visa tai laidoje diskutuoja Kauno technologijos universiteto Elektros ir elektronikos fakulteto Administravimo vadovas Mindaugas Žilys ir telekomunikacijų bendrovės „Telia“ klientų palaikymo padalinio vadovė Daiva Marcelė.