Kūrybinės dirbtuvės mokytojams „Kaip ugdyti socialiai sąmoningą moksleivį?“

Socialinis sąmoningumas – mokykloje?

Rugpjūčio 29 d. LLRI Švietimo centras vedė kūrybines dirbtuves Klaipėdos mokytojams. Kūrybinėse dirbtuvėse dalyvavo ekonomikos, etikos ir pilietinio ugdymo mokytojai. Renginio metu buvo kalbama apie įdomias ir integruotas etikos, ekonomikos ir pilietinio ugdymo pamokas, paauglių vaidmenį visuomenėje bei pristatoma nauja programa integruoto ugdymo programa „Pilietis per 31 valandą“. Tai vienerių mokslo metų integruoto ugdymo medžiaga 9-12 klasėms, padedanti ekonomikos, etikos ir pilietinio ugdymo mokytojams dirbti kartu.

„Šiandienos šešiolikmečiai yra ateities valstybių vadovai, darbdaviai, mokytojai. Nuostatos, vertybės ir socialinis elgesys, kurie susiformuoja šiuo laikotarpiu, didele dalimi išlieka ir suaugus. Jei norime gyventi kritiškai mąstančių, laisvų ir savarankiškų piliečių visuomenėje – pamatus padėti būtina jau mokykloje. Tam puikiai tinka integruotos pamokos, kurios į socialinius reiškinius leidžia pažvelgti ne vienpusiškai, bet iš esmės“, – teigia M. Vyšniauskaitė.

Šios kūrybinės dirbtuvės yra projekto „Kaip ugdyti socialinį sąmoningumą?“ dalis. Ši iniciatyva skirta į politines, ekonomines ir etines problemas pažvelgti ne fragmentiškai, bet iš esmės. Socialinis sąmoningumas – tai gebėjimas suprasti visuomenėje vykstančius procesus, jų santykį ir poveikį sau, kitiems ir pasauliui. Daugiau apie projektą, skaitykite čia.  

Socialinis sąmoningumas Socialinis sąmoningumas Socialinis sąmoningumas Socialinis sąmoningumas Socialinis sąmoningumas Socialinis sąmoningumas Socialinis sąmoningumas Socialinis sąmoningumas Socialinis sąmoningumas