K. Leontjeva. Oj kokios brangios šeimos vertybės (0)

Šių metų balandžio 1 d. Socialinės apsaugos ir darbo ministerija paskelbė konkursą informacinės kampanijos „Šeimos vertybių ir šeimai skirtų paslaugų kūrimo bei teikimo skatinimas“ organizavimo paslaugoms. Apsiriko pamanę, jog šis konkursas – tiesiog balandžio 1-osios pokštas. Šią savaitę paskelbta žinia apie konkursą laimėjusią bendrovę ir projekto kainą. Taigi, bendrovės „Viešųjų ryšių technologijos“ įgyvendintas projektas mokesčių mokėtojams kainuos beveik 400 tūkst. Lt. Kaip teigiama, kampanijos metu bus pristatoma Socialinės apsaugos ir darbo ministerijos politika šeimų atžvilgiu, didinamos visuomenės žinios apie teigiamus gyvenimo šeimoje aspektus ir t.t. Visa tai bus įgyvendinama renginių, rašinių, pokalbių radijo stotyse forma. Atleiskit, matyt būsiu pamiršusi, kad(a) šeimos propagavimas, kišimasis į mūsų asmeninį gyvenimą nurodant ką ir kaip daryti, tapo valstybės funkcija…

Dar lapkričio mėnesį siūlėme atsisakyti visokių socialinių reklamų, nes tai neefektyvios išlaidos. Deja, kaip matome, tokios išlaidos vis dar yra daromos. O kiek tokių PR kampanijų dar patyliukais ruošiamasi įgyvendinti? Ir dar svarbesnis klausimas, kuris manyčiau kyla daugeliui mūsų, yra – kaip tokios viešųjų ryšių kampanijos gauna taupančių institucijų palaiminimą? Matyt, dabartinis taupymas kai kuriose institucijose yra per švelnus, kad atsisijotų ir būtų „nukirptos“ tokios ir panašios programų priemonės. Štai kodėl antra biudžeto taupymo banga turi ateiti kuo greičiau ir labiau paliesti tas institucijas, kurios per pirmąjį taupymą neefektyvių išlaidų neatsisakė.

Parašykite komentarą

El. pašto adresas nebus skelbiamas. Būtini laukeliai pažymėti *

six − two =