Lazdijų ekonomikos mokytojams – kūrybinės dirbtuvės

Ekonomikos Lazdijuose nuo šiol bus mokoma gyviau ir įdomiau. Kaip sudominti, patirtimi dalijosi Lietuvos laisvosios rinkos instituto Švietimo centro vadovė Marija Vyšniauskaitė seminare „Kaip išmokyti ekonomikos per 31 valandą?“.

Anot Lazdijiečių mokytojų, pagrindinis sunkumas mokant ekonomikos yra moksleivių motyvacijos stoka, nes nėra egzamino, ir išankstinės nuostatos, kad ekonomika sausas, sunkus ir neįdomus mokslas.

„Kitokiam, aktyviam mokymui didelę įtaką daro pačių mokytojų noras nuolat mokytis, domėjimasis naujovėmis. Mokytojai, dalyvavę šiame seminare buvo įkvėpti dar kūrybiškiau organizuoti mokymosi procesą per ekonomikos pamokas, tai ženkliai prisidės prie ekonomikos  mokymo ir mokymosi kokybės gerinimo“, – po mokymų sakė Lazdijų švietimo centro direktorė Eglė Mačionienė.

Paskaitoje mokytojus labiausiai domino informacija apie interaktyvias nuorodas, kaip jomis naudotis, kad dar šiuolaikiškiau šiandieniniam moksleiviui vesti ekonomikos pamoką.

„Su ekonomika susiduriame kasdien, tad labai svarbu ją suprasti, išmokti vertinti procesus. Puiku tai, kad mokytojai domisi, kaip mokyti kitaip, kaip įtraukti ir įtikinti moksleivius, kad ekonomika visai nenuobodi, o atvirkščiai – jos principai pritaikomi kasdien. Vis daugiau mokytojų supranta, kad mokyti sausų dalykų iš vadovėlių yra neefektyvu. Vis daugiau jų ryžtasi analizuoti klasėse tai, kas realiai vyksta ekonomikoje“, – teigia Lietuvos laisvosios rinkos instituto Švietimo centro vadovė Marija Vyšniauskaitė.